جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرایط ارسال مجدد،بازپس گیری محصولات تراست

راهنمای مطالعه

بر اساس مقررات شکرت لیاتیم برای ارسال مجدد،بازپس گیری و کسری محصولات تراست و سایر محصولات به شرح زیر می باشد. این دستورالعمل ها از بند شماره 61 تا بند 81 اشاره داریم. این مطلب برای مشاوران فروش (حق العمل کار)می باشد که اجرای آن ها الزامی می باشد.

در صورتی که مشتری محصولات لیاتیم هستید می توانید از طریق فردی که به شما مشاوره داده یا وب سایتی که محصول در آن خریداری شده پیگیری نمائید.

شرایط خرید، توزیع، ارسال مجدد کسری و عیب در کالا:

  1. پرداخت جهت خرید کالا به صورت آنلاین و از طریق آدرس وب‌سایت شرکت به آدرس liateam.ir به شماره حساب‌های رسمی شرکت امکان پذیر می‌باشد.
  2. دریافت کالاهای خریداری شده به دو روش صورت می‌پذیرد:

الف- دریافت از طریق پست به نشانی قراردادی و ثبت شده از سوی حق‌العمل‌کار در هنگام ثبت نام و ثبت سفارش.

ب- دریافت حضوری با مراجعه به شعب شرکت و تحویل کالا با ارائه “کد تحویل” که توسط شرکت زمان ثبت سفارش در سایت شرکت از سرشماره 10007119، برای حق‌العمل‌کار یا مشتری ارسال می‌گردد.

دریافت محصولات حضوری محصولات تراست

تبصره: در دریافت حضوری کلیه کالاها فقط به خریدار و یا نماینده قانونی که زمان ثبت سفارش در صفحه فروش خود درج کرده است به وی تحویل می‌گردد. در صورت وجود هرگونه نقص در کالا در دریافت حضوری حق‌العمل‌کار موظف است از پذیرفتن کالا خودداری نماید. پس از تحویل هیچ‌گونه ادعایی مبنی بر وجود نقص در کالاها پذیرفته نمی‌شود.

  1. تحویل سفارش بدون ارائه کد تحویل در شعب حضوری امکان پذیر نمی‌باشد و با توجه به اینکه برای شماره ثبت شده به نام حق‌العمل‌کار یا مشتری ارسال شده است در حکم ادله الکترونیکی می‌باشد.
  2. در صورت وجود هرگونه نقص در کالا‌هایی که از طریق پست ارسال شده است حق‌العمل‌کار حداکثر تا 72 ساعت بعد از دریافت بسته، امکان اطلاع رسانی از طریق تیکت را جهت اعلام عیب، دارا می‌باشد. (چنانچه عیب محصول توسط شرکت تأیید شود، حق‌العمل‌کار می‌بایست در بازه زمانی مذکور محصول معیوب را به دفتر مرکزی شرکت ارسال کند. پس از دریافت محصول معیوب توسط شرکت، محصول جدید به آدرس مندرج در صفحه فروش حق‌العمل‌کار ارسال خواهد شد.) بعد از گذشت 72 ساعت درخواست تعویض و رسیدگی به عیب امکان پذیر نمی‌باشد.
  3. در صورت کسری در بسته پستی ارسالی حق‌العمل‌کار حداکثر 48 ساعت بعد از تحویل بسته پستی امکان اطلاع رسانی از طریق تیکت را دارا است. بعد از گذشت 48 ساعت امکان رسیدگی به درخواست وجود نخواهد داشت. بعد از دریافت تیکت حق‌العمل‌کار مبنی بر کسری کالا، پروسه راستی آزمایی مطابق با فرآیندهای شرکت آغاز می‌شود. در صورت تأیید درخواست کاربر ارسال کسری کالا به کاربر از طریق تیکت اعلام خواهد شد.
  4. پذیرش و رسیدگی به هرگونه عیب و نقص کالا می‌بایست همراه با اعلام شناسه هویت کالا (Product ID) باشد. در صورت مخدوش شدن این شناسه، هیچ‌گونه درخواست مربوط به عیب و نقص کالا قابل رسیدگی نیست.
  5. حق‌العمل‌کار باید هنگام سفارش كالای مورد نظر خود فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عدم تحویل کالای سفارش داده شده بر عهده سفارش‌دهنده خواهد بود.
  6. در صورت عدم حضور حق‌العمل‌کار در محل ثبت شده برای تحویل سفارش و برگشت خوردن بسته سفارشی به مراکز توزیع شرکت هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده کاربر خواهد بود.
  7. در صورت ارسال اشتباه محصول در مرسولات پستی، حق‌العمل‌کار حداکثر 24 ساعت بعد از تحویل بسته پستی امکان اطلاع رسانی از طریق تیکت را دارا است. بعد از گذشت 24 ساعت امکان رسیدگی به درخواست وجود نخواهد داشت. حق‌العمل‌کار در صورت اطلاع رسانی در بازه زمانی مذکور می‌بایست محصول را به صورت پس کرایه به دفتر مرکزی شرکت که آدرس آن در سایت شرکت موجود است ارسال کند و رسید پستی آن را از طریق تیکت برای شرکت ارسال نماید. بعد از وصول محصول اشتباه در انبار، شرکت محصول مدنظر حق‌العمل‌کار را به آدرس درج شده در صفحه فروش ارسال خواهد کرد.
  8. در صورتی که حق‌العمل‌کار بیش از دو سفارش تحویل گرفته نشده (سفارشات حضوری) داشته باشد و از تاریخ آخرین سفارش دریافت نشده بیش از یک ماه گذشته باشد؛ حساب کاربری حق‌العمل‌کار تا زمان دریافت تمامی سفارشات تعلیق خواهد شد.

شرایط بازپس‌گیری کالا

بازپس گیری محصولات تراست

  1. بازپس‌گیری کالا در صورت درخواست حق‌العمل‌کار مطابق با بند 10 ماده 16 آیین‌نامه اجرایی مواد (2)، (12) و تبصره ماده (87) قانون نظام صنفی خواهد بود.
  2. قانون بازپس‌گیری کالا در خصوص حساب مشتری ترجیحی (کاربر عادی) صدق نمی‌کند.
  3. در صورت درخواست بازپس‌گیری مبالغی که پیش‌تر به عنوان کسب درآمد حق‌العمل‌کار به فرد متقاضی پرداخت شده است از مبلغ کل کالا کسر شده و مبالغ باقی مانده به وی مسترد می‌شود.
  4. تنها کالاهایی جهت بازپس‌گیری از سوی کاربر مورد پذیرش قرار خواهند گرفت که شناسه هویت کالای (Product ID) مرتبط با آن کالاها دقیقا منتسب به فرد درخواست دهنده باشد.
  5. در صورت مخدوش شدن یا حذف لیبل شناسه هویت کالا (Product ID)، امکان بازپس‌گیری برای کالای درخواستی وجود نخواهد داشت.
  6. در صورت مشاهده هرگونه نقص (له شدگی کارتن، مخدوش شدن پلمب یا لیبل) یا وجود هر نوع شواهدی مبنی بر استفاده از کالا، بازپس‌گیری امکان نداشته و درخواست متقاضی رد می‌شود.
  7. شرکت می‌تواند کميسيون پرداخت شده در ازای فروش کالای مرجوعی را از کميسيون بعدی حق‌العمل‌کار سطوح بالاتر کسر نمايد.
  8. بازپس‌گیری کالایی که تولید آن متوقف یا ظروف بسته بندی آن تغییر پیدا کرده امکان پذیر نمی‌باشد.
  9. کالایی که قیمت مصرف کننده و تولید کننده آن تغییرات داشته است، امکان فروش مجدد در سایت را نخواهد داشت و مشمول بازپس‌گیری نخواهد شد.
  10. کالا‌ی مورد بازپس‌گیری حداقل می‌بایست 6 ماه تا پایان تاریخ مهلت مصرف داشته باشد. در صورتی که کالایی کمتر از 6 ماه تاریخ انقضاء داشته باشد، امکان بازپس‌گیری وجود ندارد.

تبصره: چنانچه از تاریخ ثبت سفارش بیش از یکسال گذشته باشد، امکان بازپس‌گیری کالا وجود ندارد.

  1. حق‌العمل‌کار ملزم است برای مشمول شدن قوانین بازپس‌گیری همزمان با فسخ قرارداد و لغو جایگاه خود، درخواست بازپس‌گیری خود را اعلام دارد.

توجه: تمامی بندها و شرایط فوق از وب سایت رسمی لیاتیم تا تاریخ 18 آبان 1403 می باشد که در صورت تغییرات احتمالی به روز رسانی می کنیم.

لینک منبع اصلی سایت لیاتیم

واتساپ
تلگرام
توییتر
پرینت
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید