جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش مراسم اهدای جوایز سیزدهمین جشنواره جهانی فروش مستقیم 2022

راهنمای مطالعه

گزارش مراسم اهدای جوایز سیزدهمین جشنواره جهانی فروش مستقیم 2022

اگرچه فروش مستقیم در سال 2021 با سرعتی برابر با سال 2020 رشد نکرد و رکورد دیگری را به نام خود ثبت نکرد، اما هرگز از پیشرفت متوقف نشد و نقطه عطفی در تاریخ فروش مستقیم بود. اگر بخواهیم داستان پیشرفت سال 2021 را به طور خلاصه بیان کنیم، باید آن را به دو نیمه تقسیم کنیم. در نیمه اول سال فروش مستقیم رشد و توسعه سریع تری را تجربه کرد، اما در نیمه دوم رشد آن به میزان قابل توجهی کاهش یافت. با این حال، امسال چیزهای زیادی برای جشن گرفتن و اهدای جوایز فروش مستقیم به شرکت های برتر بازاریابی شبکه ای وجود داشت.

به همین منظور، سیزدهمین جشنواره جهانی فروش مستقیم در 19 آوریل 2022 برگزار شد. شلی روجاس، ناشر و مدیر ارشد برند اخبار فروش مستقیم و هدر چستین، مشاور استراتژیک برند، میزبان این شب هیجان انگیز بودند که صدها نفر در آن حضور داشتند. افرادی از 50 شرکت مختلف از سراسر جهان. دنیا جمع شده بود. علاوه بر شرکت کنندگان، هزاران نفر این مراسم را به صورت زنده تماشا کردند. جوایز و افتخارات در بخش‌های مختلف از جمله «بهترین مکان برای کار»، «شرکت‌های مشتری مدار»، «جوایز براوو» و «دی‌اس‌ان (اخبار فروش مستقیم) فهرست ۱۰۰ برتر جهانی» اهدا شد.

 

جوایز فروش مستقیم: جایزه بهترین مکان برای کار

در هفت سال گذشته، DSN از طریق جایزه بهترین مکان برای کار به صدای شرکت های بازاریابی شبکه ای گوش می دهد و تلاش می کند فرهنگ کار تیمی را در بین این شرکت ها ترویج کند.

ارتباط شفاف در هر زمان و در هر شرایطی، انعطاف پذیری نسبت به اعضا، تلاش برای افزایش پورسانت ها و پرداخت ها و داشتن چشم انداز بلند مدت برای موفقیت از بارزترین ویژگی های شرکت هایی بود که توانستند در این بخش از رقابت از سایرین پیشی بگیرند. . جالب اینجاست که هر هفت شرکت برنده در این بخش از جشنواره چندین بار این جایزه را دریافت کرده بودند. این نشان دهنده فرهنگ سازمانی، تعهد، مثبت بودن و تعادل و برابری در محیط کار است.

 

DSN

 

جوایز فروش مستقیم: شناخت شرکت های مشتری مدار

جشنواره فروش مستقیم برنامه ای را برای شناسایی شرکت های مشتری محور در اواسط سال 2020 راه اندازی کرد. در این برنامه از شرکت هایی که برای مشتری و خریدار اهمیت زیادی قائل هستند (در مقایسه با مشاور فروش) و فروش را به مشتری در اولویت قرار می دهند.

شرکت‌های فروش مستقیم که پایگاه خرده‌فروشی قوی دارند و اکثر مشتریانشان از خریدشان راضی هستند، به طور تصاعدی در حال رشد هستند و باید به خاطر تلاش‌هایشان قدردانی شوند. مشتری مداری به معنای برآورده کردن انتظارات مشتری و نظارت بر تمام بخش های زنجیره تامین است. این رفتار برای همه از جمله مشاور فروش، شرکت و کل شبکه موفقیت به همراه دارد.

جایزه شرکت های مشتری مدار به دو دسته تقسیم می شود: وضعیت طلا برای شرکت هایی که امتیاز 5 تا 9 دارند و وضعیت پلاتین برای شرکت هایی که امتیاز 10 یا بالاتر دارند.

در حال حاضر وضعیت پلاتینیوم شرکت های مشتری مدار متعلق به شرکت های زیر است:

ACN
کار می کند!
مرحله
پروویت
خوشبو
Usborne Books & More
شرکت های زیر در جایگاه طلایی شرکت های مشتری مدار قرار دارند:

جوایز فروش مستقیم: جایزه براوو

هر سال، پانل جوایز براوو، شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای را که از نظر رهبری بهتر از دیگران بوده‌اند و بالاترین درصد درآمد را نسبت به سال گذشته کسب کرده‌اند، می‌شناسد. جوایز تخصصی این بخش به افراد یا شرکت هایی تعلق می گیرد که دستاوردها و خدمات زیادی را برای کانال فروش مستقیم کسب کرده باشند.

جایزه رهبری براوو تنها جایزه براوو است که به یک فرد داده می شود. جایزه امسال به دیوید هول، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مری کی رسید. شرکت مری کی با مدیریت او توانست در سراسر جهان گسترش یابد و درآمد خود را به درستی بین تمامی نمایندگان ملل مختلف تقسیم کند. مری کی همچنین در ابتکارات استراتژیک و استراتژیک مانند تغییر نام تجاری جهانی و استانداردسازی جهانی سیستم ها و فرآیندهای مرکزی پیشرفت قابل توجهی داشته است. در دوران تصدی دیوید هال به عنوان مدیرعامل، درآمد جهانی مری کی بیش از دو برابر شد.

جایزه معتبر رشد براوو به شرکت‌های فروش مستقیم داخلی با بالاترین رشد درآمد سالانه تعلق می‌گیرد. در سال 2022، DSN دو برنده را برای دو حوزه مختلف در این بخش اعلام کرد: محصولات و خدمات.

 

DSN

 

جایزه براوو برای شرکت های بازاریابی شبکه ای

OPTAVIA جایزه محصولات را دریافت کرد. OPTAVIA پیشرو در بازار ایالات متحده آمریکا در زمینه کنترل وزن است. این شرکت یک مدل کاملا متفاوت مربی محور دارد و بر کمک به مشتریان برای دستیابی به اهداف سلامتی خود به طور مداوم تمرکز دارد. در سال 2021، درآمد آن به نزدیک به 600 میلیون دلار رسید و برای اولین بار در تاریخ 20 ساله خود به باشگاهی میلیارد دلاری تبدیل شد. درآمد OPTAVIA از 935 میلیون دلار در سال 2020 به 1.5 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافت. این به معنای رشد شگفت انگیز سالانه 63 درصدی است!

دومین جایزه رشد داخلی Bravo در بخش خدمات به eXp Realty تعلق گرفت. eXp یکی از سریع ترین شرکت های ابری در حال رشد در جهان است. تعداد مؤسسات مستقل eXp در سال 2022 از 80000 فراتر خواهد رفت. این شرکت همچنان با سرعتی صعودی در حال رشد است.

جایزه بین المللی رشد براوو به شرکت های خارجی با بالاترین رشد درآمد سالانه تعلق می گیرد. در جشنواره فروش مستقیم 2022، PM-International برنده این جایزه شد. این شرکت در زمینه سلامت، تناسب اندام و زیبایی جهانی فعالیت می کند.

به جرات می توان گفت که رشد آن در سال های اخیر فوق العاده بوده است. در واقع، این شرکت درآمد خود را از 600 میلیون دلار به 1.11 میلیارد دلار در سال 2019 و سپس به 1.71 میلیارد دلار در سال 2020 رساند. .

جایزه جهانی خوب براوو به شرکت هایی اعطا می شود که رویکرد فعالانه ای به مسائل زیست محیطی، بشردوستانه و مسئولیت اجتماعی دارند. برنده این جایزه در سال 2022 Nature & Co. Was است. این شرکت فهرستی چشمگیر از ابتکارات و دستاوردها دارد که عبارتند از:

_ دستیابی به نتایج صفر (کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، تولید برق از منابع انرژی تجدیدپذیر، بازیافت زباله و غیره)
_ رعایت تنوع جنسیتی در سطوح مدیریتی
_ تعهد به پایداری
_ همچنین Nature & Co بزرگترین شرکت در جهان است که دارای گواهینامه B-Corporation است.

امسال جشنواره فروش مستقیم جایزه جدیدی را معرفی کرد: جایزه براوو ایمپکت. این جایزه به شرکت هایی تعلق دارد که رویکردی جامع، حساب شده و فزاینده به رشد، خلاقیت و یکپارچگی دارند. برندگان جوایز تأثیر مثبتی بر مشتریان، مشاوران فروش، کارمندان، تیم ها و کل شبکه خود می گذارند. به عبارت دیگر، آنها به تغییر درک جمعی از بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم کمک می کنند. دو شرکت در سال اول این جایزه به آن دست یافتند:

Plexus این افتخار را به دلیل پایداری، ثبات و تعهد تزلزل ناپذیر خود به جامعه دریافت کرد. یکی از جالب‌ترین بخش‌های این تعهد، کمپین بازاریابی Nourish One است. با درآمد حاصل از این کمپین، Plexus تقریباً 31 میلیون وعده غذایی را بین کودکان و خانواده ها توزیع کرد. دومین جایزه براوو ایمپکت نیز به Scout & Cellar اهدا شد.

 

DSN

 

جوایز فروش مستقیم: 100 لیست و DSN در سراسر جهان

لیست 100 برتر جهانی DSN بدون شک هیجان انگیزترین اعلامیه جشنواره جهانی فروش مستقیم هر سال است. این لیست بهترین شرکت های فروش مستقیم در جهان در سال 2021 را نام می برد. این لیست با بررسی رشد درآمد شرکت ها چشم اندازی منحصر به فرد از تأثیر جهانی صنعت فروش مستقیم ارائه می دهد. تصدیق هر یک از این شرکت ها نتیجه ماه ها تحقیق و همکاری افراد زیادی در سراسر جهان است.

فهرست 100 جهانی DSN 2022 شامل 58 شرکت است که رشد درآمد آنها در سال 2021 بیش از 100 میلیون دلار بوده است. 13 شرکت از 25 شرکت برتر از سال 2020 تا 2021 100 میلیون دلار یا بیشتر رشد کردند.

در زیر فهرستی از شرکت‌های فروش مستقیم مستقر در ایالات متحده است که حداقل ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

Neolife ACN
Neora Arbonne
New Age Asea
Norwex The Avon Company
Pampered Chef BeautyCounter
Paparazzi Cabi
Pure Romance Colorstreet
QSciences DoTERRA
Rodan + Fields Forever Living
SEACRET Direct Isagenix
Seint It Works!
SeneGence Jeunesse
Shaklee Juice Plus+
Sunrider Kyani
Thirty-One Gifts Le-Vel
Total Life Changes Lifewave
Truuvy LuLaRose
Valentus Market America
Vida Divina Mary kay
World Financial Group Melaleuca
Young Living Modere
Younique MONAT

بهترین شرکت های فروش مستقیم مستقر در ایالات متحده

سیزدهمین جشنواره جهانی فروش مستقیم چه شبی!

جشنواره جهانی DSN یک رویداد سالانه در صنعت فروش مستقیم است که هدف آن جشن گرفتن، الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه است. پس از دو سال ارتباط شرکت های بازاریابی شبکه ای با یکدیگر تنها از طریق کنفرانس های مجازی، این جشنواره برای آخرین بار در سال 2022 به صورت حضوری برگزار شد و جو بسیار مثبتی از اجتماع و با هم بودن را القا کرد.

نتیجه جوایز فروش مستقیم در جشنواره DSN در سال 2022 اعلام لیست 100 شرکت برتر بازاریابی شبکه ای جهان، اعطای هفت جایزه براوو و قدردانی از 9 شرکت مشتری مدار و هفت شرکت به عنوان بهترین مکان برای کار DNS بهترین ها را از بین بهترین ها انتخاب کرد و همه ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. ما به همه برندگان جشنواره جهانی فروش مستقیم تبریک می گوییم و از برگزار کنندگان آن تشکر می کنیم. امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شرکت های بازاریابی شبکه ای ایرانی نیز جزو برندگان و بهترین جشنواره های این چنینی باشند.

واتساپ
تلگرام
توییتر
پرینت
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید