جذاب ترین محصولات فروش مستقیم را بشناسید!
بیش از یک قرن است که صنعت فروش مستقیم پایه و اساس خود را بر بستر بازاریابی رابطه مند بنا کرده است و استخدام و تیم سازی به عنوان ستون های حیاتی ساختار آن عمل می کند. مدل فروش اجتماعی به تسریع این امر در سراسر جهان کمک می کند و برای موفقیت در این زمینه ضروری است. امروزه محصولات و مشتریانی که آنها را ارائه می کنند در مرکز توجه قرار دارند. آنچه در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد، ترند محصولات بازاریابی شبکه ای و علایق مشتریان است.
کلی بلروز، معاون ارشد بازاریابی در 4life میگوید: «به دلیل افزایش نظارت و محدودیتهای اعمال شده بر روی کار ما توسط سازمانهای دولتی، شرکتهای فروش مستقیم بیشتر بر محصولات شگفتانگیز خود تمرکز میکنند و مشاوران فروش بیشترین کار را در شرکتهای بازاریابی انجام میدهند. . محصولات.”
شرکت محصول محور بودن به معنای دو برابر کردن عناصر تشکیل دهنده است. که نه تنها نتایج چشمگیری ایجاد می کند، بلکه بخش بسیار بزرگی از جامعه مصرف کننده را تشکیل می دهد. و این چیزی جز وفاداری و توجه مشتری نیست.
دستاورد بزرگ بعدی را پیدا کنید
بسیاری از بزرگترین رهبران جهان می گویند که به دنبال شکافی در بازار هستند تا پرطرفدارترین محصولات را نشان دهند. این شکاف حتی می تواند نیازی باشد که مشتریان هنوز از آن آگاه نیستند. ترکیب راه حلی که این نیاز را برآورده می کند با نقاط قوت منحصر به فرد یک نام تجاری و موقعیت بازار، اغلب نقطه شیرینی برای چیزی است که در نهایت به موفقیت بزرگی تبدیل می شود.
برند Young Living این ترکیب برنده را در اوایل دهه نود پیدا کرد. زمانی که موسس شرکت، گری یانگ، در تلاش بود تا اسانس هایی را پیدا کند که همیشه با کیفیت باشند. هنگامی که او این نیاز برآورده نشده را در بازار کشف کرد، او و همسرش کشاورزی ارگانیک و عملیات تقطیر را توسعه دادند و شروع به ساخت اسانس کردند. اقدامی که از آن زمان تا امروز ادامه دارد.
گری از روندهای رایج پیروی نکرد و با جمعیت همخوانی نداشت. همه ما توسط طبیعت هدایت می شویم و اگر راهی برای مهار انرژی طبیعت وجود داشته باشد، منابع آن را کشف خواهیم کرد.
محصولات بازاریابی شبکه ای
به همین ترتیب، جنبشهای مردمی در فضای فروش مستقیم حول محصولات پیشرفتهای شکل میگیرند که مشتریان و مشاوران فروش برای ماهها و سالهای آینده درباره آنها صحبت خواهند کرد. برندهای قوی با سه دسته محصول مهم برای مردم این داستان را در فروش مستقیم هدایت می کنند. این سه دسته عبارتند از: کلاژن، نوتروپیک و داروهای CBD.
کلاژن محصولات بازاریابی شبکه ای؛ قلب عزیز رسانه های اجتماعی
موضوعات داغ باعث تولید محصولات عالی می شوند و کلاژن از رسانه های خبری، وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران زیبایی و تناسب اندام سر و صدای زیادی دریافت می کند. آنچه به عنوان یک محصول زیبایی محبوب در ژاپن و سایر بازارهای آسیایی آغاز شد، اکنون در سراسر جهان به عنوان یک عنصر مهم برای پوست، مو و ناخن های سالم شناخته شده است. در ابتدای رواج این ماده، کلاژن پروتئینی برای زنان بود که در دسته محصولات زیبایی قرار می گرفت. امروزه کلاژن بیشتر یک پروتئین زیبایی است و به دلیل اهمیت آن در حمایت از بافت های همبند سالم در سراسر بدن به بازار عرضه می شود.
کلاژن
بلروز گفت: «بدن ما حدود 30 درصد کلاژن است. مکمل های کلاژن خوب فرموله شده که حاوی پپتیدهای کلاژن هیدرولیز شده هستند ممکن است با رساندن کلاژنی که بدن شما واقعا می تواند جذب کند و برای ساخت و حفظ کلاژن استفاده کند، مفید باشد. و نتیجه پوست، مو و ناخن سالمتر و بدنی است که میتواند بهتر به نظر برسد، احساس کند و حتی حرکت بهتری داشته باشد، روند پیری را کندتر کرده و جوانی را لذتبخشتر میکند.
وقتی 4Life محصول Targeted Transfer Factor Collagen خود را در سال 2020 عرضه کرد، مشتریان اعتقاد شرکت را تأیید کردند که این محصول یک شتاب دهنده خواهد بود. در دو سال، این شرکت بیش از یک میلیون محصول را فروخته و نزدیک به 40 میلیون دلار فروش داشته است و اکنون مستقیماً با سه محصول پرفروش ایمنی همان شرکت رقابت می کند.
بلروز گفت: «این دسته محصول جدید تأثیر زیادی بر قیمت نهایی ما داشته است. ما می دانستیم کلاژن محبوب است و عملکرد خوبی دارد، اما انتظار نداشتیم که با محصولات شاخص ما رقابت کند!
محصولات بازاریابی شبکه ای nootropic; در دسته بندی ها به دنبال چه چیزی باشید
شرکت هایی که در مسیر تولید مواد اولیه انقلابی هستند که بازار را تسخیر کرده اند، در کنار محصولات خود، اغلب به علایق خاص افراد کاملاً نامرتبط با دسته آنها توجه می کنند. به عنوان مثال، Plexus متوجه افزایش قابل توجهی در مصرف کنندگان شرکت کننده در بازی های آنلاین شد. در حالی که Plexus به طور خاص جمعیت شناسی بازی را هدف قرار نمی دهد، مخاطبان هدف آن افرادی هستند که به دنبال بهبود عملکرد ذهنی و تقویت حافظه خود هستند.
با توجه به اینکه افراد چند وظیفه ای، مانند جامعه بازی، اغلب برای تقویت عملکرد مغز خود به نوشیدنی های کافئین دار روی می آورند و بلافاصله پس از آن دچار مشکلات روانی طولانی مدت می شوند، این شرکت Plexus Edge را معرفی کرد. این مکمل نوتروپیک برای ارائه یک نوشیدنی انرژی زا سالم طراحی شده است که مشتریان می توانند از آن برای تقویت تمرکز خود استفاده کنند.
اگر به افراد 15 تا 25 ساله نگاهی بیندازید، می بینید که آنها وقت خود را به صورت فعال در دنیای بازی های آفلاین و آنلاین سپری می کنند. آنها می خواهند با شرکت در چنین بازی هایی در میدان جنگ پیروز شوند. نوتروپیک نیز ماده ای است که منجر به انفجاری عظیم در فروش مستقیم می شود.
مدیر ارشد بازاریابی Plexus
برخلاف ترکیب ساده کلاژن، نوتروپیک ها وجود پیچیده تری دارند و می توانند به شکل مواد مختلفی مانند گیاهان، آداپتوژن ها، کافئین، آلکالوئیدها و تاکرین ظاهر شوند. این به فرمولنویسان و طراحان بستگی دارد که تصمیم بگیرند کدام نوع نوتروپیک برای شما بهترین کار را دارد.
محصولات بازاریابی شبکه ای CBD قوی و موثر
برخی از مرسوم ترین محصولات تاریخ بحث برانگیزی دارند. مانند کانابیدیول (CBD) که برای دهه ها موضوع بحث برانگیز بوده است. سابقه طولانی ممنوعیت آن به دلیل ارتباط آن با ماری جوانا و ماده شیمیایی روانگردان تتراهیدروکانابیول یا THC، به چنین مسائلی دامن زد.
اما امروزه، CBD ها به دلیل پیوندی که می توانند با گیرنده های اندوکانابینوئید در سراسر بدن ایجاد کنند، می توانند از طرق مختلف به بدن ما کمک کنند. بسته به فرمول CBD، می تواند مزایای تسکین دهنده داشته باشد یا قرمزی را کاهش دهد و ظاهر خطوط و چین و چروک های ظریف را صاف کند. یانگ لیوینگ Calm Roll-On و CBD Beauty Boost دو محصولی هستند که این مزایا را ارائه می دهند.
نباید فراموش کرد که وجود ترکیبات بحث برانگیز همیشه چالش های منحصر به فردی را به همراه دارد. حتی پس از قانونی شدن CBD در بازار در سال 2019، FDA به ممنوعیت مکمل ها، محصولات غذایی و نوشیدنی های حاوی CBD ادامه می دهد. این به دلیل ثبت اختراع یک شرکت داروسازی است. در حالی که شرکت های زیادی در فضای فروش مستقیم وجود دارند که CBD را به عنوان یک ماده گیاهی، مکمل غذایی و فرمول نوشیدنی معرفی کرده اند. Young Living محصول CBD خود را در موقعیتی غیر دارویی قرار داده است و به تعهد قوی خود به انطباق و انطباق با قانون اشاره می کند.
ترکیب درست داستان و علم
ایجاد محصولی که بتواند از چرخه های روند بالاتر برود، کار آسانی نیست. اما صنعت فروش مستقیم به طور منحصر به فردی برای این کار مجهز است. روابط بین فردی به شما این امکان را می دهد که با دیدگاه مشتریان و بازخورد فوری آنها آشنا شوید و این می تواند به پیش بینی روندها در بازار محصول کمک کند. در حالی که آموزش یک به یک می تواند علم و داده های توسعه محصول پیچیده را به داستان های بسته بندی با سلیقه تبدیل کند که مشتری پسند هستند. وجه تمایز بازار که برندهای پیشرو فروش مستقیم از آن هنگام جستجو و طراحی محصولات مورد علاقه بعدی مشتریان خود استفاده می کنند.
ما واقعاً روی نتایج شگفتانگیز با پشتوانه علم و بیان داستان تأثیر محصولات بر زندگی مردم تمرکز میکنیم.
دکتر ارمینیو
برای آشنایی با اهمیت داستان گویی در بازاریابی شبکه ای، پیشنهاد می کنیم مقاله «داستان گویی در بازاریابی شبکه ای و داستان جالبی که برای شما ایجاد می کند» را مطالعه کنید.
جذاب ترین روندها
نوآوری محصول یک تمایز واقعی برای شرکت های فروش مستقیم است. آنها به خاطر آوردن به روزترین سطح ارائه خدمات و بهترین مواد خام به بازار و تولید محصولات با ارزشی که مشتریان به آن نیاز دارند و می خواهند مشهور هستند. در ادامه به محصولاتی اشاره می کنیم که به زودی به یکی از جذاب ترین ترندهای دنیای فروش مستقیم تبدیل خواهند شد:
پرطرفدارترین محصولات بازاریابی شبکه ای گلوتاتیون
این ماده موثر یک آنتی اکسیدان قوی است که در سلول ها تولید می شود و از سه اسید آمینه گلوتامین، گلیسین و سیستئین تشکیل شده است. پیشنهاد شده است که افزایش گلوتاتیون ممکن است فواید بسیاری برای سلامتی از جمله کاهش استرس اکسیداتیو داشته باشد.
غذاهای دارای گوگرد بالا مانند بروکلی، گل کلم، بوک چوی (نوعی کلم چینی)، تخم مرغ و حبوبات به افزایش تولید طبیعی گلوتاتیون در بدن کمک می کنند. با این حال، مقدار آن به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد. همچنین ممکن است توسط عوامل دیگری مانند تغذیه نامناسب، سموم محیطی و استرس کاهش یابد.
گلوتاتیون را می توان به صورت داخل وریدی، موضعی یا استنشاقی تجویز کرد. علاوه بر این به عنوان مکمل خوراکی به صورت کپسول و محلول در بازار موجود است. در میان مارک های فروش مستقیم آن، Immunotec، Herbalife و USANA در حال حاضر گلوتاتیون را به عنوان بخشی از مکمل های خود دارند. ما پیش بینی می کنیم که با آگاهی بیشتر مصرف کنندگان از مزایای سلامتی آن، محبوبیت این ماده دو برابر شود.
پرطرفدارترین محصولات بازاریابی شبکه ای Detox
یکی دیگر از روندهای نوظهور که توجه را به خود جلب کرده است، بسته های محصولی است که حول سم زدایی و تنظیم مجدد متابولیسم شما متمرکز است. یک فرضیه ساده وجود دارد: متابولیسم خود را با برنامه ریزی مجدد ژن های خود در طول یک دوره سم زدایی کوتاه مدت شروع کنید.
راه اندازی کتو 60 ساعته Prüvit تنها یک نمونه از استفاده از یک بسته محصول هدفمند برای به حداکثر رساندن انرژی، کنترل هوس و محافظت از توده عضلانی بدون چربی است.
آخرین کلمه!
در این مقاله در مورد جذاب ترین محصولات بازاریابی شبکه ای صحبت کردیم که می توانند فروش را در بازاریابی شبکه ای چند برابر کنند. محصولاتی که علاوه بر مد روز بودن، مطابق با نیازها و علایق مشتریان هستند. علاوه بر این مواد اولیه ای را به شما معرفی کردیم که اکثر نیازهای مصرف کنندگان را برطرف می کند تا با شناخت آنها به دنبال فروش محصولات حاوی این ترکیبات باشید.
اگر به دنبال فروش محصولات بیشتر در بازاریابی شبکه ای هستید، می توانید مقالات دیگر در آکادمی لیا را بررسی کنید.