محصولات تراست-سوالات پرتکرار

- توسط: محمد مهدی نژاد
- تاریخ انتشار: ۷ خرداد
- 0 دیدگاه
محصولات برند آرایشی و بهداشتی “تراست”، میتوان گفت که این برند با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، به ارتقاء زیبایی و بهداشت، با پشتوانه هلدینگ مهلران باعث شده تا این برند از طرف مشتریان به عنوان یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایران شناخته شود. محصولات تراست با برخورداری از ویژگیهای منحصر به فرد دارای تاییدیه Swiss Fine Cosmetics انتخابی برتر برای افرادی است که به دنبال بهبود وضعیت پوست و مو و زیبایی طبیعی خود هستند.
رضایت بالای مشتریان از محصولات تراست نشان دهنده کیفیت و اثربخشی این برند در زمینه مراقبت از پوست و مو است. شرکت لیاتیم با ارائه محصولات متنوع، کیفیت بالا و قیمتهای مناسب، تراست توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان حفظ کند و اعتماد آنها را جلب نماید. اگر به دنبال محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد برای مراقبت از پوست و موی خود هستید، محصولات لیاتیم می تواند انتخابی مناسب برای شما باشند.
برای ثبت نام و گرفتن نمایندگی محصولات تراست، ابتدا باید در سایت شرکت تراست یا به آدرس رسمی liateam.ir مراجعه و ثبتنام کنید. در این فرآیند، ممکن است نیاز به وارد کردن کد معرف باشید، که میتوانید از طریق کد 164 به عنوان کد معرف استفاده کنید. پس از ثبتنام، میتوانید به عنوان نماینده محصولات تراست، تخفیفهای ویژه محصولات را دریافت و فعالیت خود را به عنوان بازاریاب آغاز کنید.
لینک مستقیم ثبت نام کلیک کنید
فیلیم آموزشی روش ثبت نام کلیک کنید
از نظر کیفیت، محصولات تراست تنها محصولاتی در ایران هستند که تحت لیسانس سوئیس هستند و این استاندارد نشان می دهد که این محصولات در رقابت با محصولات اروپایی هستند. همچنین بالای 87 درصد از مشتریان از محصولات اعلام رضایت داشته که این آمار در نوع خود بی نظیر است.
وب سایت فروشگاهی شرکت لیاتیم نمایندگی محصولات برند تراست liateam.ir می باشد و سایت فروشگاهی دیگری ندارد.
برای خرید محصولات لیاتیم تراست از طریق نمایندگان فروش که کد نمایندگی دارند یا اینکه از طریق لینک زیر که دارای کد نمایندگی است. خرید کند.
لینک خرید مستقیم از سایت لیاتیم
با کلیک روی سه خط سمت راست(منو) به بخش مورد نظر دسترسی پیدا میکنید.
منوی اصلی سایت لیاتیم شامل فروشگاه محصولات، دسته بندی محصولات، برندها، ارتباط با لیا و ابزارها می باشد.
با کلیک روی آیکون آدمک سمت چپ بالای صفحه، میتوانید به داشبورد، سوابق خرید ،پروموشن ماه بعد ، لینک اختصاصی، تیکتها، اطلاعات شخصی، LPRS، METS، درختواره، شبیهساز پورسانت، پورسانت، سوابق خرید ،اعلان ها ، علاقه مندی ها و آدرسها دسترسی پیدا کنید.
از بالای صفحه آدمک را انتخاب کنید و از منوی باز شده گزینه قلم مربوط به بارگذاری عکس را کلیک کنید، «انتخاب تصویر جدید» را بزنید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.
توجه: عکس قابلیت حذف شدن ندارد و فقط ویرایش یا جایگزین میشود.
- اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی): فقط از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی و احراز هویت قابل ویرایش است.
- اطلاعات تکمیلی (تحصیلات، تاهل و …): توسط خود کاربر قابل ویرایش است. (به جز تاریخ ازدواجی که در ابتدا ثبت می شود)
- اطلاعات بانکی: ثبت شماره شبا با فرمت IR و 24 رقم بدون فاصله و استفاده از خط تیره توسط کاربر امکانپذیر است.
- اطلاعات جانشین: ویرایش و ثبت اطلاعات توسط کاربر انجام میشود.
اگر داخل حساب کاربری هستید، از گزینه «تغییر رمز عبور» استفاده کنید. اگر رمز خود را فراموش کردهاید، قبل از ورود به حساب، گزینه «رمز خود را فراموش کردهام» را بزنید تا رمز بازیابی شود.
از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، کاراکتر مانند @ و اعداد در رمزعبور خود استفاده کنید و در مجموع رمز میبایست حداقل 8 کاراکتر باشد.
با تنظیم ماه و سال در بخش پورسانت، میتوانید گزارش وضعیت پورسانت ماه جاری و ماههای گذشته را مشاهده کنید.
در بخش سوابق خرید، میتوانید خریدهای ثبت شده، شناسه خرید، نوع محصول، تعداد، مبلغ پرداختی و وضعیت ارسال سفارش را مشاهده کنید.
در بخش سوابق خرید، روی شناسه مورد نظر کلیک کنید و در صورت نیاز، نام تحویلگیرنده و زمان تحویل را ویرایش کنید.
روی آدمک بالای صفحه کلیک کنید ، وارد بخش «تیکتها» شوید، «ارسال تیکت جدید» را انتخاب کنید، عنوان دپارتمان، متن و در صورت نیاز فایل ضمیمه را ارسال کنید.
از منوی سمت راست، وارد «سوابق خرید» شوید، شناسه مورد نظر را انتخاب کنید و روی «رهگیری پستی» کلیک کنید تا وضعیت بسته از سایت پست پیگیری شود.
از منوی سمت راست، وارد بخش «آدرسها» شوید، «آدرس جدید» را کلیک کنید و جزئیات آدرس را ثبت کنید.
از منوی سمت راست، وارد بخش «درختواره» شوید و لایههای مورد نظر را تنظیم کنید تا زیرمجموعههای خود را ببینید.
شناسه سفارش، عکس محصول و لیبل نقرهای رنگ را در تیکت برای واحد پشتیبانی ارسال کنید تا بررسی و پیگیری انجام شود.
جهت تبدیل به نماینده، از بالای صفحه سمت چپ آدمک را انتخاب کنید و از صفحه “داشبورد” گزینه “نماینده شو” را انتخاب و پس از تکمیل فرم جایگاهتان به نماینده تغییر خواهد کرد.
این کار از طریق ارسال تیکت انجام میشود. درخواست تغییر شماره همراه با سند سیمکارت جدید و قدیمی و مدارک احراز هویت باید ضمیمه تیکت شود تا بررسی و در صورت تایید، ویرایش انجام شود.