در این مقاله درباره شرکت لیاتیم و تاریخچه آن در گذر زمان می پردازیم. لیاتیم، به عنوان یک شرکت فعال در صنف بازاریابی شبکهای با تمرکز بر عرضه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی، به دنبال نوآوری و تعالی هستیم. سفر ما به پشتوانه بیش از یک قرن تجربه هلدینگ مهلران، از سال 1397 در مسیر پیشرفت و موفقیت آغاز شده است.
کهن ترین شرکت تولیدی ایران
مؤسسان و پایهگذاران هلدینگ مهلران فعالیتشان را از سال 1260 با تولید شمع آغاز کردند و با غلبه بر چالشهای متعدد و دستیابی به دستاوردهای کلیدی مختلف، موفق شدند، نامشان را به عنوان یک کسبوکار شینیزه صد ساله در بین بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی در ایران ثبت کنند. در ادامه تعدادی از فعالیتها و رویدادهای کلیدی هلدینگ مهلران آورده شده است:
سال شمار مهلران تا شرکت آرمان تدبیر اطلس
سال 1285 : وارد کردن دستگاههای صابونسازی از شوروی برای تولید صابون، همزمان با اشغال بخشی از کشور توسط شوروی
سال 1300: راهاندازی اولین کارخانه صنعتی تولید صابون در ایران با دریافت پروانه کارگاهی
سال 1353: تأسیس کارخانه صابونسازی الهی با واردات دستگاههای پیشرفته و ارتقای سطح کیفی تولید؛ و نیز تولید اولین“ صابون بچه در ایران با نام تجاری “شمیز
1357: امضای تفاهمنامه همکاری با Swiss Fine Cosmetics برای دریافت تأییدیه تولید روی محصولات
سال 1374: تأسیس شرکت مهلران با تجهیز خط تولید کارخانه به بروزترین و مدرنترین دستگاهها با هدف تولید طیف گستردهای از محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی
سال 1394: راهاندازی شرکت داروسازی فارماسان سینا با هدف تولید محصولات تخصصی
سال 1395: راهاندازی شرکت داروسازی فارماسان سینا با هدف تولید محصولات تخصصی
سال 1397: راهاندازی شرکت آرمان تدبیر اطلس با نام تجاری لیاتیم در حوزه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی با مدل کسبوکار فروش مستقیم
اصول بنیادین در لیاتیم؛ مسیر موفقیت از نگاه ما
در شرکت لیاتیم، تمامی تعاملات، تصمیمها و اقدامات روزمرهمان بر پایهی ۵ اصل بنیادین شکل میگیرند. این اصول نهتنها ارزشهای هویتی ما را تشکیل میدهند، بلکه نقشه راهی روشن برای حرکت بهسوی موفقیت پایدار هستند:
۱. احترام؛ سنگبنای روابط انسانی
در لیاتیم، احترام اساس هر نوع رابطهای است. ما به جای تحمیل عقاید، فرهنگ گفتگو و پیشنهاد را ترویج میدهیم. رفتار ما همیشه بر پایهی صداقت، خوشرویی و دعوت به همکاری است. این رویکرد، زمینهساز ایجاد محیطی صمیمی و همکاری مؤثر در تمامی سطوح است.
۲. مشتریمحوری؛ نقطه ثقل فعالیتها
مشاوران فروش و مشتریان وفادار، محور اصلی تمام تلاشهای ما هستند. ما به ارائهی محصولاتی با کیفیت بالا، نوآورانه و اقتصادی متعهدیم، چرا که رضایت مشتریان، ضامن رشد و ماندگاری ماست. هر تصمیمی در لیاتیم، با تمرکز بر نیازها و خواستههای مشتری گرفته میشود.
۳. تعهد به کیفیت؛ استانداردی غیرقابل مذاکره
کیفیت در لیاتیم یک اصل خدشهناپذیر است. از مرحله تولید تا خدمات پس از فروش، ما به کارگیری بالاترین استانداردها را در دستور کار قرار دادهایم تا تجربهای ارزشمند و بینقص برای مخاطبان خلق کنیم.
۴. نوآوری مستمر؛ راهکارهایی برای آینده
ما همواره به دنبال کشف و خلق راهحلهای نوآورانه برای پاسخ به نیازهای در حال تغییر هستیم. تعهد ما به نوآوری، به معنای پذیرش چالشها، یادگیری مداوم و حرکت به سوی آیندهای روشنتر است.
۵. سادگی؛ کلید تجربهای دلپذیر
در جهانی پیچیده، ما سادگی را انتخاب میکنیم. محصولات و خدمات ما به گونهای طراحی شدهاند که استفاده از آنها ساده، مؤثر و لذتبخش باشد. ما سادگی را ابزار ارتباط مؤثرتر با مشتریان میدانیم.
تعهد لیاتیم به مشتریان و مشاوران چیست؟
با تکیه بر این پنج اصل اساسی، ما در لیاتیم متعهد هستیم تا در کنار ارتقای مهارتها و دانش مخاطبان، محصولات مقرونبهصرفه و با کیفیت، همراه با خدمات نوآورانه و اثربخش ارائه دهیم.
رضایت مشتریان و خلق تجربهای متفاوت، اولویت ماست. هدف نهاییمان این است که با رویکردی تعالیمحور، مشاوران و مشتریان خود را در مسیر موفقیت هدایت کنیم؛ مسیری منظم، هدفمند و مبتنی بر نوآوری و کیفیت.
در لیاتیم، مسیر تعاملات و اقدامات روزانهمان را بر اساس 5 اصل بنیادین بنا نهادهایم:
- احترام: احترام، سنگبنای روابط ماست و باعث پرورش همکاری و مهربانی در تمام سطوح ارتباطی میشود. ما به جای تحمیل افکار و عقاید، به ارائه پیشنهاد و به جای قدرتنمایی، بر دعوت به همکاری باور داریم و همواره با خوشرویی و صداقت در رفتار، با دیگران ارتباط برقرار میکنیم.
- مشتریمحور: مشاوران فروش و مشتریان ترجیحی، نقطه ثقل فعالیتهای کلیدی ما محسوب میشوند. ما خودمان را به ارائه محصولات باکیفیت، نوآور و مقرونبهصرفه، متعهد میدانیم. چون رضایت مخاطبان ماست که پشتوانه موفقیت ما خواهد بود.